למען הסביבה: ערגליות ועוגיות מיני ממולאות בשקית

2021-10-07

צמצום קופסת הקרטון יוביל לחיסכון של 35 טון נייר ו -6 טון פלסטיק בשנה.

 

כחלק מהאחריות ומהמחויבות של אסם-נסטלה לשמירה על איכות הסביבה, ערגליות, המותג האייקוני בישראל מזה 40 שנה, ועוגיות מיני ממולאות אהובות נפרדות מאריזות הקרטון וישווקו באריזת שקית בלבד.  זאת כחלק ממהלך כולל של הפחתת שימוש באריזות מוצרים בשנים הקרובות על מנת לעמוד ביעדי הקיימות שהציבה לעצמה אסם נסטלה עד לשנת 2025.

בהמשך לצעדים שכבר נעשו, כעת העוגיות האהובות ערגליות ועוגיות מיני ממולאות יעברו מאריזת קרטון לאריזת למינט עבה ואיכותית השומרת על הטריות, הפריכות, ונוחות השימוש – ותחליף את אריזות הקרטון שהיו עד כה.  השינוי בהפחתת קופסת הקרטון יוביל לחיסכון של 35 טון נייר ו 6 טון פלסטיק בשנה. בנוסף, במחקר פנימי שנעשה באסם-נסטלה, עלתה העדפה מובהקת לאריזה החדשה לאור ההשפעה החיובית על איכות הסביבה ועל שמירת טריות המוצר.

אנחנו ממשיכים לקדם את התוכנית הרב שנתית שלנו לשמירה על הסביבה, הגברת המחזור והפחתת השימוש בפלסטיק ובקרטון. מהלך המעבר לשקיות למינט במקום קרטון, הוא חלק משמעותי באג'נדה שלנו לשמירה על הסביבה ועל כדור הארץ. מהלך הסרת אריזות הקרטון מביא לחיסכון משמעותי בשימוש בנייר ובפלסטיק ובכך מקטין את כריתת העצים ופליטות הפחמן. אנחנו מוסיפים עוד ועוד צעדים בנושא הקיימות ושמירה על הסביבה מתוך הבנת המשמעות שלנו כשחקן מרכזי בקטגוריה להובלת שינוי חברתי וסביבתי בנושא. 
 

שיתוף ברשתות חברתיות