הדרך שלנו לאפס פליטות - Net Zero

ההתמודדות עם שינויי האקלים לא יכולה לחכות, גם אנחנו לא!

נסטלה, חברת האם של אסם, משתמשת בגודלה ובהשפעתה הגלובלית בכדי להתמודד עם שינויי האקלים ביעילות באופן שיבצע שינוי עולמי בקנה מידה גדול.

לאחר עשור של פעילות למען שמירה על הסביבה, נסטלה מתחייבת להפחית במחצית את פליטת גזי החממה עד לשנת 2030, ולהגיע ליעד של אפס פליטות עד לשנת 2050, לצד המשך צמיחה עסקית.

הפעילות מתמקדת בתמיכה בחקלאים ובספקים המשלבים שיטות של חקלאות מקיימת, רוטציה של גידולים חקלאיים ושתילה של מאות מיליוני עצים בעשור הקרוב. בנוסף, החברה פועלת להשלמת המעבר של 800 אתרים ב- 187 מדינות לשימוש ב- 100% חשמל ממקורות מתחדשים, מחליפה את צי הרכב העולמי שלה לכלי רכב המציגים רמה נמוכה של פליטת מזהמים ומצמצמת את היקף הנסיעות העסקיות. בכל הנוגע לסל המוצרים, נסטלה מרחיבה את היצע המזון והמשקאות מן הצומח, תוך שהיא משנה את הרכב המוצרים כך שיהיו ידידותיים יותר לסביבה, ומגדילה את מספר המותגים המאופיינים בניטרליות של פליטת פחמנים – על מנת לתת לצרכנים הזדמנות לתרום למלחמה בשינויי האקלים.

גם בישראל מיושמת תכנית רב שנתית במסגרתה אסם-נסטלה הציבה לעצמה יעדים שאפתניים לשמירה על הסביבה וצמצום פליטת גזי חממה. היעד של אפס הטמנת פסולת כבר הושג וכל מפעלי החברה אינם מייצרים פסולת להטמנה כלל ופועלים בשיטה של כלכלה מעגלית. כמו כן, במפעל אסם בשדרות ובמפעלי במבה וצבר בקרית גת עברנו להשתמש בגז טבעי, מהלך שמביא לחיסכון בפליטות גזי חממה. גם בתחום הצמצום באריזות אנחנו מתקדמים ובין השנים 2021-2025 נחסוך למעלה מ-500 טון חומרי אריזה.

מפת הדרכים המפורטת של נסטלה לקראת אפס פליטות גזי חממה עד לשנת 2050, מציגה את הפעולות הקרובות שיביאו להפחתת פליטות של מחצית מגזי החממה עד לשנת 2030.  

למפת הדרכים של נסטלה למען הפחתת גזי חממה

 

 

שיתוף ברשתות חברתיות

עוד תוכן שיכול לעניין אותך

סביבה

נסטלה מתחייבת: ביצים ללא כלובים עד לשנת 2025

במסגרת הייעוד של נסטלה, שומרים גם על רווחתם של בעלי החיים

סביבה

קידום תזונה מהצומח

לגדל קילו בשר לאכילה דורש השקעה של 7 קילו דגנים ו-12 אלף ליטר של מים. זה פי 40 מכל גידול צמחי.

סביבה

Regeneration: המחויבות שלנו לעתיד הסביבה

כחלק ממאמצינו לקדם עתיד טוב יותר עבור יחידים ומשפחות ועבור הסביבה שלנו, אנו פועלים לבסס מערכות לייצור מזון שמשקמות ומחדשות את הסביבה שבהן הן פועלות.