אוטובוס-אמבולנס ייעודי לקורונה

סייענו במימון אמבולנס ייחודי לפינוי מספר רב של חולים בבטחה וביעילות בתקופת הקורונה.

אסם

במסגרת ההתמודדות עם נגיף הקורונה, פותחו בשיתוף פעולה בין מד״א, אסם-נסטלה, חברת דן וחטיבת הטכנולוגיה ליבשה של צה״ל, שני אוטובוסים שנועדו לפנות מספר גדול של חולים ופצועים בבטחה.

כל אוטובוס בנוי משלושה אגפים הנפרדים זה מזה במחיצות אטומות, כך שגם אם יהיה פינוי של חולה מדבק, האנשים שנמצאים ביתר חלקי האוטובוס, כולל הנהג, יהיו מוגנים. האוטובוסים מכילים את כל הציוד הרפואי הנדרש ואת מערכות התקשורת המתקדמות ביותר, וכל אחד מהם מאפשר פינוי של עד שלושה עשר אנשים בו-זמנית.

מנכ״ל אסם-נסטלה, אבי בן אסאייג, אמר: "אנו עדים בימים האלה להתגייסות מרגשת של החברה הישראלית לעזרה לזולת ותמיכה בצוותים הרפואיים. מד"א עומדת בקו הראשון של המאבק בנגיף. יחד איתם חיפשנו פתרון חדשני ואפקטיבי להעברת חולים שזקוקים לטיפול, שיכלול מכשור רפואי מתקדם ומציל חיים. היום אולי אי אפשר לחבק, אבל אפשר לגעת בלבבות רבים דרך נתינה".

שיתוף ברשתות חברתיות

עוד תוכן שיכול לעניין אותך

קהילות

שיתוף פעולה עם מאפיית "ילדודס" בקריית גת 

המאפייה הוקמה כפרויקט ייחודי שמלמד את הילדים את רזי האפייה של לחמים ועוגיות מקמח מלא ונבט חיטה, ואת עבודת האריזה, השיווק והמכירה. 

קהילות

שיתוף פעולה לעידוד תעסוקה במגזר הערבי

אסם-נסטלה משתפת פעולה עם ארגון קו אימפקט במטרה לקחת חלק ביצירת הזדמנויות עסוקה לעובדים מהחברה הערבית, בכדי לשמור על אופיה של אסם-נסטלה כארגון מגוון הרואה בעובדיו כמפתח להצלחתו.

קהילות

גלובסקול

העברת קורס דיגיטלי לעסקים בתחום המזון להתמודדות עם משבר הקורונה.