אסם וקרן "עטופים באהבה" למען יתומי העוטף

2023-12-20

אסם ועמותת "עטופים באהבה (ICF)" מזמינים אתכם ליהנות ממנות פתיתים במסעדות מובילות שכלל הכנסותיהן יתרמו למען יתומי העוטף.

לפרויקט נרתמו עשרות מסעדות ברחבי הארץ, שיציעו במשך שבועיים (17-30 בדצמבר) תפריט מיוחד המבוסס על מוצרי אסם נסטלה המיוצרים במפעל שדרות, שגם בימים אלו מהווה את הלב הפועם והאמיץ של החברה. 

התפריטים המיוחדים יכללו שלוש מנות, וכל מסעדה יצרה במסגרתן גם גירסה משלה על בסיס הפתיתים של אסם - המוצר הכי ישראלי שיש, והמנה שכולנו צריכים ורוצים עכשיו. 

כלל ההכנסות ממנת הפתיתים בכל תפריט יועברו לטובת "עטופים באהבה" שהוקמה על ידי צמרת עולם העסקים הישראלי בעקבות המלחמה, ושואפת לסייע לאורך זמן ליותר מ-200 ילדים יתומים בעוטף, למשפחות המאמצות ולקרוביהם. 

בין המסעדות המשתתפות בפרויקט ניתן למצוא את דליקטסן וקופי בר של רותי ברודו, יפו תל אביב של חיים כהן, משייה של גיא אריש, שה ויוי של גיא גמזו, בלאדי שיק של ארז קומרובסקי, פאסטל של גל בן משה, אוזריה של אביבית פריאל, קפה פופולר ויאסו של אבי ביטון, המוציא של אבי לוי, רוברטה וינצ'י של עידו פיינר, לונא ביסטרו של לונא זרייק, ספרה של בני מדר, רובידה של עמוס חיון, וגם ראסיף 33 וסאמא של חמודי עוקלה.

לבד מאלה, יהיו גם מעדניית הבוטיק גולדיס, בוקה ואסף שטרן, ג'קו סטריט מירושלים, האוכל היהודי של קיטון, הדוכן הדרוזי של מנאל אסמעיל, AKA בהובלת איתי קושמרו, המוסד התל-אביבי שצ'ופק, המוסד החיפאי צפרירים 1, בקאפיקו האיטלקית בנווה צדק, בר האוכל אמש ומסעדת גילי'ס מראשון לציון.

בתפריטים יחכו לכם, בין היתר, פתיתים עם עוף (דליקטסן) פרגולה מיטבולס (קופי בר), ריזוטו פתיתים וסלמון (שצ'ופק), פתיתים מעושנים עם חמאת מיסו וגבינת עמק המעיינות (משייה), ריזוטו פתיתים עם קרם גזר וצ'יפס גזר (פאסטל), קציצות עוף לימוניות ופתיתים (בלאדי שיק), "פתיזוטו" עם ירוקים וגבינת המאירי (יפו תל אביב), פאייה פתיתים ופרגיות (אוזריה), פתיתים ונקניקיות (שה ויוי), ארנצ'יני פתיתים (בקאפיקו) סופלי פתיתים עם פרמזן ואיולי פפריקה (AKA), וגם לביבות פתיתים ותפוחי אדמה פריכות עם ביצה רכה (בוקה).

מודי כידון, ממייסדי קרן "עטופים באהבה": "שבעה באוקטובר זיעזע באופן משמעותי את החברה הישראלית ואת העולם היהודי כולו, תוך שהוא מותיר אחריו יותר מ-200 ילדים יתומים. בעקבותיו, הקמנו את הקרן כדי לעטוף באהבה את יתומי העוטף ולתמוך בהם כך שיגדלו להיות אזרחים בוגרים, עצמאיים ומצליחים בתוך החברה הישראלית. מרגש לראות את הירתמות המסעדנים בתקופה קשה זו, ואנו מקווים שנדע ימים טובים, שלווים ובטוחים יותר במהרה".
 

שיתוף ברשתות חברתיות