נסטלה תפחית מחצית מפליטות גזי החממה עד לשנת 2030

2020-12-08

נסטלה העולמית פרסמה את מפת הדרכים להפחתת פליטות בעשור הקרוב.

במסגרתה, היא משתפת פעולה עם חקלאים ברחבי העולם לקידום חקלאות מקיימת, נוטעת 20 מיליון עצים בשנה ותעבור לשימוש באנרגיה ממקורות מתחדשים באתרי החברה, במסגרת ההתחייבות לאפס פליטות עד לשנת 2050. 
גם בישראל, אסם-נסטלה כבר עומדת ביעד של אפס הטמנת פסולת, וממשיכה להעביר מפעלים לשימוש בגז טבעי במקום במזוט במטרה לצמצם 30% מפליטת גזי החממה. 

נסטלה העולמית מרחיבה את מאמץ ההתמודדות עם שינויי האקלים, ומציגה תכנית פעולה מפורטת שמאתגרת את לוחות הזמנים שאליהם התחייבה החברה בעת החתימה על אמנת האו"ם לעסקים לעמידה ביעדי הפחתת ההתחממות הגלובאלית לרמה של פחות מ- 1.5 מעלות (UN ‘Business Ambition for 1.5°C).


מפת הדרכים המפורטת של נסטלה לקראת אפס פליטות גזי חממה עד לשנת 2050, מציגה את הפעולות הקרובות שיביאו להפחתת פליטות של מחצית מגזי החממה עד לשנת 2030.  


הפעילות מתמקדת בתמיכה בחקלאים ובספקים המשלבים שיטות של חקלאות מקיימת, רוטציה של גידולים חקלאיים ושתילה של מאות מיליוני עצים בעשור הקרוב. פועלת להשלמת המעבר של 800 אתרים ב- 187 מדינות לשימוש ב- 100% חשמל ממקורות מתחדשים, מחליפה את צי הרכב העולמי שלה לכלי רכב המציגים רמה נמוכה של פליטת מזהמים ומצמצמת את היקף הנסיעות העסקיות. בכל הנוגע לסל המוצרים, נסטלה מרחיבה את היצע המזון והמשקאות מן הצומח, תוך שהיא משנה את הרכב המוצרים כך שיהיו ידידותיים יותר לסביבה, ומגדילה את מספר המותגים המאופיינים בניטרליות של פליטת פחמנים – על מנת לתת לצרכנים הזדמנות לתרום למלחמה בשינויי האקלים.


גם בישראל, מיושמת תכנית רב שנתית במסגרתה אסם-נסטלה הציבה לעצמה יעדים שאפתניים לשמירה על הסביבה וצמצום פליטת גזי חממה. היעד של אפס הטמנת פסולת עד לשנת 2020 כבר הושג בכל מפעלי החברה. כמו כן, במפעל אסם בשדרות ובמפעלי במבה וצבר בקרית גת עברנו להשתמש בגז טבעי במקום במזוט, מהלך שמביא לחיסכון של  כ-30% בפליטות גזי חממה. גם בתחום הצמצום באריזות אנחנו מתקדמים ובין השנים 2021-2025 נחסוך למעלה מ-500 טון חומרי אריזה.

שיתוף ברשתות חברתיות