נסטלה: 87% מהאריזות שלנו כבר ניתנות כיום למחזור או לשימוש חוזר

2020-09-10

החברה מאיצה את מאמציה למימוש היעד של 100% חומרים ממוחזרים עד לשנת 2025.

החברה הודיעה על השקעה של 30 מיליון דולר בקרן האמריקאית Closed Loop Leadership Fund המתמחה בכלכלה מעגלית וחותרת להגדלת השימוש בפלסטיק ממוחז

במסגרת אירוע עיתונאים ווירטואלי שהתקיים אמש (שני, 7 בספטמבר 2020) עדכנה נסטלה כי כבר עתה %87 מאריזות מוצריה ניתנות למיחזור או לשימוש חוזר, כש – 66% מתוכן הן אריזות פלסטיק. החברה הכריזה על מספר יוזמות נוספות להאצת המהלך וביניהן: השקעה של 30 מיליון דולר בקרן ההשקעות הפרטיות Closed Loop Leadership Fund המתמחה בכלכלה מעגלית ומובילה את המעבר לשימוש בפלסטיק ממוחזר  באיכות המתאימה לאריזות מזון. כמו  מניירכן הציגה מערכת חדשה למילוי חוזר של אריזות מזון לחיות מחמד בצ'ילה ואריזות ראשונות מסוגן ,שניתן למיחזור, במוצרי מותג Maggi בצרפת. 

וורוניק, קרמאדס מאת'יס, מנהלת עולמית של אריזות ברות קיימא, נסטלה: "השגנו התקדמות משמעותית במסע מחולל השינוי לעולם חופשי מפסולת ,אך אנו מודעים לכך שעבודה רבה עדיין לפנינו. כחברה הגדולה בעולם למזון ומשקאות, אנו מחויבים לעשות שימוש בגודל ובפריסה העולמית שלנו כדי להתמודד עם פסולת האריזות בכל מקום שבו אנו פועלים". 

מאת'יס הוסיפה כי "ההשקעה ב- Closed Loop Leadership Fundתתרום לפיתוחה של מערכת מחזור של פלסטיק שתהיה ברת קיימא  ותסייע לנסטלה למצמצם בשליש את השימוש בפלסטיק חדש." 

 

כדי לעמוד ביעד השאפתני לשנת 2025 הודיעה נסטלה בתחילת שנת 2020 כי תרכוש עד 2 מיליון טונות של פלסטיק ממוחזר באיכות הגבוהה הנדרשת לאריזת מזון, ותקצה לכך יותר מ- 1.5 מיליארד פרנק שווייצרי. כן הודיעה נסטלה על השקת קרן בהיקף של 250 מיליון פרנק שוויצרי שתשקיע בחברות הזנק המתמקדות בתחומים האלה. קרן זו ביצעה היום את השקעתה הראשונה בקרן Closed Loop Leadership Fund. 

 

מאמצי הפיתוח והניסוי של חומרי אריזה ידידותיים לסביבה מתבצעים במכון נסטלה למדעי האריזה (Nestle Institute of Packaging Science), המכון הראשון מסוגו בעולם בתעשיית המזון. המכון מעסיק כ-50 מדענים המבצעים מחקרים מתקדמים לבדיקת הבטיחות והישימות של חומרים חדשים לצורכי אריזה. המכון משתף פעולה עם למעלה מ-180 מומחי אריזה שעובדים במערך המו"פ הגלובלי של נסטלה וכן עם מוסדות מחקר, סטארט-אפים וספקים.      

 

 לבסוף, נסטלה הכריזה כי היא חותרת לאתר פתרונות חדשניים באמצעות פרס Nestle Creating Shared Value (CSV) שיושק ב-30 בספטמבר. הפרס, בסכום של 250 אלף פרנקים שווייצריים, יינתן בשיתוף פעולה עם המלכ"ר Ashoka לחשיבה חדשניות בתחומים כמו: מערכות חלופיות להובלת מזון ופתרונות חלוציים בתחומים של פסולת פלסטיק. 

 

שיתוף ברשתות חברתיות