פיתרון ייחודי להפחתת טביעת הרגל הפחמנית של משטחי הלוגיסטיקה

2022-04-11

אסם נסטלה משתפת פעולה עם חברת UBQ ליצירת משטחי לוגיסטיקה בעלי טביעת רגל פחמנית מופחתת.

שיתוף הפעולה הופך את אסם נסטלה לחברה הישראלית הראשונה שמשלבת את החומר UBQ™ במשטחי הלוגיסטיקה שלה.

אנו גאים לשתף פעולה עם חברת UBQ Materials שפיתחה טכנולוגיה ייחודית להפיכת פסולת ביתית לתחליף פלסטיק. כחלק משיתוף הפעולה יחל פיילוט המשלב את  UBQ™במשטחים לוגיסטיים בקו הייצור של מוצרי אסם נסטלה. ההחלפה של 5% פלסטיק בUBQ™- במשטחי פלסטיק לוגיסטיים יביא להפחתת 24% מחתימת הפחמן של המשטחים בהסתכלות של 20 שנה קדימה. החישוב לוקח בחשבון את מניעת טביעת הרגל של הפסולת הביתית המשמשת ליצירת UBQ™ כחלופה להטמנה.

בעוד שרוב פליטות גזי החממה (GHGs) במגזר הלוגיסטי נובעות מתחבורה, מוצרי אריזה כמו משטחים וארגזי משלוח מציעים הזדמנות משמעותית להפחתת גזי חממה במגזר זה. המשטחים החדשים מיוצרים על ידי פלסגד, המובילה בתחום האחסון, ההובלה ואריזות הפלסטיק לשימוש חוזר.

מנהל תחום האריזות באסם נסטלה עמית רון: "אחריות סביבתית חוצה מעבר למוצרים הפונים לצרכן ועוברת בכל שרשרת האספקה. משטחים שיוצרו עם UBQ™ הם דוגמה אחת להזדמנות להשפעה שמתרחשת מאחורי הקלעים בשינוע הלוגיסטי שלנו. על ידי שינוי הרכיבים במשטחי הפלסטיק בהם אנו משתמשים, אנחנו משפיעים על יעדי הקיימות שהצבנו לעצמנו עד שנת 2025: הפחתת טביעת הרגל הפחמנית, אפס הטמנה ושמירה על משאבי הטבע".

החלפת פלסטיק מבוסס נפט בחלופות מקיימות בקנה מידה תעשייתי מחייבת את החומרים החלופיים להיות מתוקננים וחסכוניים יותר. UBQ מביאה לשוק פתרון אחד העונה על כלל הצרכים: חומר תרמופלסטי חדשני המורכב כולו מפסולת עירונית מוצקה לא ממוינת, הכוללת את כל החומרים האורגניים שהועברו ממזבלות - שאריות מזון, גזם, ניירות, קרטונים ופלסטיק לא ממוינים.

ל- UBQ™ יש מגוון רחב של יישומים בתעשיית הקמעונאות והלוגיסטיקה, לרבות מגשים, עגלות קניות, סלים, פחים, ארגזים, תצוגות ועוד. משטחים המיוצרים עם UBQ™ הם רק ההתחלה במגזר זה, שכן הביקוש ממשיך לגדול בקרב מותגי הצרכנים העולמיים לחומרים מקיימים יותר לאורך שרשרת האספקה.

שיתוף ברשתות חברתיות