STARBUCKS

זה קורה מיליוני פעמים, כל שבוע מחדש – לקוח מקבל את הקפה האהוב עליו מהבריסטה של Starbucks, ונהנה מחוויה מיוחדת ששייכת רק לו. זה בסך הכול רגע בזמן – יד נשלחת מעבר לדוכן ומגישה קפה ליד המושטת לה. אבל החיבור נוצר.

החיבור הזה נשמר לכל אורך הדרך, הודות למחויבותה של Starbucks לספק את הקפה באיכות הגבוהה ביותר, להתנהלותה מול לקוחותיה ולאחריות שהיא נוטלת על הקהילות עמן היא מבצעת עסקים.

מתחילת דרכה של Starbucks כחנות קטנה לפני 40 שנים כמעט, השאיפה שלה הייתה ונותרה זהה – להפוך כל מקום שהיא מבקרת בו לקצת יותר טוב משהיה לפני כן.

ועכשיו, המותג האייקוני מגיע אליכם הביתה עם קפסולות קפה תואמות נספרסו ב-3 רמות קליה שיתאימו לכל טעם.

קפה Starbucks אצלכם בבית.

30,000

בתי קפה ברחבי העולם

STARBUCKS

זה קורה מיליוני פעמים, כל שבוע מחדש – לקוח מקבל את הקפה האהוב עליו מהבריסטה של Starbucks, ונהנה מחוויה מיוחדת ששייכת רק לו. זה בסך הכול רגע בזמן – יד נשלחת מעבר לדוכן ומגישה קפה ליד המושטת לה. אבל החיבור נוצר.

החיבור הזה נשמר לכל אורך הדרך, הודות למחויבותה של Starbucks לספק את הקפה באיכות הגבוהה ביותר, להתנהלותה מול לקוחותיה ולאחריות שהיא נוטלת על הקהילות עמן היא מבצעת עסקים.

מתחילת דרכה של Starbucks כחנות קטנה לפני 40 שנים כמעט, השאיפה שלה הייתה ונותרה זהה – להפוך כל מקום שהיא מבקרת בו לקצת יותר טוב משהיה לפני כן.

ועכשיו, המותג האייקוני מגיע אליכם הביתה עם קפסולות קפה תואמות נספרסו ב-3 רמות קליה שיתאימו לכל טעם.

קפה Starbucks אצלכם בבית.

100,000

לקוחות בשבוע

STARBUCKS

זה קורה מיליוני פעמים, כל שבוע מחדש – לקוח מקבל את הקפה האהוב עליו מהבריסטה של Starbucks, ונהנה מחוויה מיוחדת ששייכת רק לו. זה בסך הכול רגע בזמן – יד נשלחת מעבר לדוכן ומגישה קפה ליד המושטת לה. אבל החיבור נוצר.

החיבור הזה נשמר לכל אורך הדרך, הודות למחויבותה של Starbucks לספק את הקפה באיכות הגבוהה ביותר, להתנהלותה מול לקוחותיה ולאחריות שהיא נוטלת על הקהילות עמן היא מבצעת עסקים.

מתחילת דרכה של Starbucks כחנות קטנה לפני 40 שנים כמעט, השאיפה שלה הייתה ונותרה זהה – להפוך כל מקום שהיא מבקרת בו לקצת יותר טוב משהיה לפני כן.

ועכשיו, המותג האייקוני מגיע אליכם הביתה עם קפסולות קפה תואמות נספרסו ב-3 רמות קליה שיתאימו לכל טעם.

קפה Starbucks אצלכם בבית.

340,000

בריסטות שמגישים קפה איכותי כל יום

STARBUCKS

זה קורה מיליוני פעמים, כל שבוע מחדש – לקוח מקבל את הקפה האהוב עליו מהבריסטה של Starbucks, ונהנה מחוויה מיוחדת ששייכת רק לו. זה בסך הכול רגע בזמן – יד נשלחת מעבר לדוכן ומגישה קפה ליד המושטת לה. אבל החיבור נוצר.

החיבור הזה נשמר לכל אורך הדרך, הודות למחויבותה של Starbucks לספק את הקפה באיכות הגבוהה ביותר, להתנהלותה מול לקוחותיה ולאחריות שהיא נוטלת על הקהילות עמן היא מבצעת עסקים.

מתחילת דרכה של Starbucks כחנות קטנה לפני 40 שנים כמעט, השאיפה שלה הייתה ונותרה זהה – להפוך כל מקום שהיא מבקרת בו לקצת יותר טוב משהיה לפני כן.

ועכשיו, המותג האייקוני מגיע אליכם הביתה עם קפסולות קפה תואמות נספרסו ב-3 רמות קליה שיתאימו לכל טעם.

קפה Starbucks אצלכם בבית.

5

המותג החמישי הנערץ ביותר בעולם (על פי עיתון פורבס)

מה חדש

היסטוריה

1971

מדי יום, הצוות של Starbucks מגיע לעבודתו עם שתי מטרות עיקריות: להגיש את הקפה הטוב ביותר ולהפוך את העולם למקום מעט טוב יותר. זו הייתה המטרה כשבית הקפה הראשון של Starbucks נפתח ב-1971, וזו המטרה גם כיום. באותה תקופה, החברה כללה חנות יחידה שפעלה בשוק פייק פלייס המפורסם בסיאטל. כבר אז החנות של Starbucks התגאתה במשקאות קפה נפלאים שיוצרו מפולי קפה מובחרים בקלייה טרייה. שם החברה, שניתן לה בהשראת הספר "מובי דיק", משקף את הרומנטיקה של הים הסוער ואת המסורת העתיקה של סוחרי הקפה במאות הקדומות, שהפליגו בין היבשות השונות.

1981

ב-1981, הווארד שולץ (יו"ר ומנכ"ל Starbucks) נכנס לראשונה לחנות Starbucks. הווארד חש חיבור עז ל-Starbucks כבר בהזמנת כוס הקפה הראשונה שלו (מתערובת סומטרה Sumatra) והצטרף לחברה כשנה לאחר מכן.

1983

ב-1983, הווארד ביקר באיטליה ונשבה בקסמיהם של הקפה האיטלקי ושל הרומנטיקה האופפת את חווית הקפה. היה לו חזון – להביא לארצות הברית את המסורת העתיקה של בתי הקפה האיטלקיים, כדי ליצור מקום מפגש נעים עם תחושת קהילתיות. נקודה שמחברת בין הבית לעבודה. הוא עזב את החברה לזמן קצר כדי להקים את רשת בתי הקפה Il Giornale, וחזר בקיץ של שנת 1987 כדי לרכוש את Starbucks בעזרתם של משקיעים מקומיים.

המוצרים שלנו