חיים מאוזנים = חיים טובים

הענקת כלים לאורח חיים מאוזן יותר מתוך תפיסה שאורח חיים מאוזן הינו המפתח לחיים טובים.

אסם

כחברה שמוצריה נמצאים בכל בית בישראל, אנחנו רואים את עצמנו כאחראים ליצירת אורח חיים מאוזן ודואגים לשפר את הערכים התזונתיים של מוצרינו תוך שמירה על טעם ואיכות מצויינים. 

כל שלבי הפיתוח והייצור שלנו עומדים בצורה מלאה בדרישות הרגולציה והחוק ומלווים על ידי דיאטניים. בנוסף, אנחנו פועלים לשיפור הפרופיל התזונתי של מוצרים קיימים וחדשים, מאמצים סטנדרטים מחמירים שגובשו על ידי נסטלה העולמית ומתאימים אותם לצרכים המקומיים. כך, אנחנו מציעים לצרכנים שלנו מגוון מוצרים המכילים יותר סיבים תזונתיים, יותר מינרלים ויותר דגנים מלאים ופחות סוכר, פחות מלח ופחות שומן.

את פעילות "חיים מאוזנים = חיים טובים" יזמנו בשיתוף פעולה עם קבוצת ידיעות אחרונות ואתר ynet, במטרה לקדם ולהעניק לכלל האוכלוסייה כלים לאורח חיים מאוזן יותר, בדגש על תזונה נכונה. במסגרת הפעילות, בחרנו שמונה אנשים שביקשו למצוא איזון במגוון תחומים בחייהם: איזון תזונתי-גופני, איזון בין העבודה למשפחה, איזון עם הילדים ואיזון עם הסביבה, וגייסנו מנטורים המתמחים בתזונה, כושר, משפחה, קיימות ועוד, שיעזרו להם להשיג את מטרותיהם. בנוסף, יצרנו ביחד עם צוות המנטורים שלנו עשרות תכנים שיסייעו לקוראים למצוא את נקודת האיזון בחיים שלהם.

פעילות חיים מאוזנים = חיים טובים מתפרסמת בעיתון ידיעות אחרונות, באתר ynet, באפליקציית ידיעות אחרונות ובאתר אסם-נסטלה.

שיתוף ברשתות חברתיות

עוד תוכן שיכול לעניין אותך

יחידים ומשפחות

אסם-נסטלה למען ילדים בריאים

מסייעים למשפחות לאמץ הרגלי תזונה בריאים יותר באמצעות שיפור מוצרים ומתן מידע תזונתי

יחידים ומשפחות

מתכון לחיים טובים

בואו לבשל איתנו בפרויקט מתכון לחיים טובים, העוסק בנושאי תזונה, קיימות ומעורבות

יחידים ומשפחות

שקיפות מידע לצרכנים

מעודדים צריכה נבונה יותר על ידי הצגת ״מצפן תזונתי״ וגודל מנה מומלץ על גבי אריזות המוצרים.