לתת מכל הלב

משתפים פעולה עם ארגון ״לתת״ לטובת צמצום העוני וסיוע לאוכלוסיות במצוקה בישראל. 

אסם

 

לתת הוא אחד משותפינו העיקריים בתחום קידום הביטחון התזונתי. יחד עם הארגון, אנחנו פועלים לצמצום העוני והענקת סיוע לאוכלוסיות במצוקה בחברה הישראלית.

ארגון לתת נוסד בשנת 1996 במטרה לפעול לצמצום העוני ובכך ליצור חברה צודקת וטובה יותר. הארגון מסייע לאוכלוסיות במצוקה מכל המגזרים, על בסיס שוויון וערכים אוניברסליים, פועל להניע את החברה לערבות הדדית ונתינה ולקדם שינוי בסדר העדיפויות הלאומי. לתת הוא ארגון גג הפועל בשיתוף עמותות מקומיות רבות ומהווה את "בנק המזון" הגדול והמשמעותי בישראל.

שיתוף הפעולה הרחב והמקיף עם הארגון החל כבר לפני 17 שנים והוא כולל תרומות של מוצרי מזון והתנדבות עובדים. אנחנו גאים להיות בין תורמי המזון הגדולים של לתת מזה שנים, כאשר רק בעשור האחרון תרמנו דרך הארגון מוצרים בשווי של יותר מ-120 מיליון ש״ח למשפחות בישראל.

במסגרת שיתוף פעולה זה, עובדי אסם-נסטלה ארזו 10,000 חבילות מזון למשפחות נזקקות, שכללו – פסטה, פתיתים, מרק עוף, קפה, במבה ועוד ממיטב מוצרי הקבוצה.

לחבילות המזון של אסם-נסטלה הצטרפו חבילות החורף של ארגון לתת, שכללו שמיכות, מוצרי חימום ועוד, והכל למען כל אותן המשפחות שידן אינה משגת.

 

שיתוף ברשתות חברתיות

עוד תוכן שיכול לעניין אותך

קהילות

שיתוף פעולה עם מאפיית "ילדודס" בקריית גת 

המאפייה הוקמה כפרויקט ייחודי שמלמד את הילדים את רזי האפייה של לחמים ועוגיות מקמח מלא ונבט חיטה, ואת עבודת האריזה, השיווק והמכירה. 

קהילות

שיתוף פעולה לעידוד תעסוקה במגזר הערבי

אסם-נסטלה משתפת פעולה עם ארגון קו אימפקט במטרה לקחת חלק ביצירת הזדמנויות עסוקה לעובדים מהחברה הערבית, בכדי לשמור על אופיה של אסם-נסטלה כארגון מגוון הרואה בעובדיו כמפתח להצלחתו.

קהילות

גלובסקול

העברת קורס דיגיטלי לעסקים בתחום המזון להתמודדות עם משבר הקורונה.