אפס הטמנה בכל אתרי היצור

מפחיתים את הפסולת להטמנה ועושים טוב לסביבה!

במסגרת מפת הדרכים שלנו להגנה על הסביבה, הגדרנו את הפחתת כמות הפסולת הנוצרת מפעילות האתרים שלנו, ומשנת 2020 אנחנו עומדים ביעד של אפס הטמנה וכל הפסולת ותוצרי הלוואי מאתרינו עוברת לשימוש חוזר, מחזור או השבה (הפקת אנרגיה מפסולת).

יעד זה התאפשר הודות לפעילות ממוקדת וקבועה למען צמצום הפסולת במקור, הפרדה במקור של תוצרי לוואי שונים ומציאת פתרונות קצה מתאימים לכל סוג של פסולת בהתאם לעקרון ״ארבעת ה-R-ים״:

מניעה וצמצום במקור (Reduce) - כחלק מהפעילות, אנחנו פועלים למנוע בזבוז מזון ופחתים ולצמצם את השימוש בפלסטיק, כגון כלי פלסטיק חד פעמיים באתרי הקבוצה.

שימוש חוזר (Reuse) -הפניית תוצרי לוואי לשימוש נוסף בתעשייה, כגון מכלים ריקים, חביות ומשטחים.

מחזור (Recycle) - אנחנו עושים מאמצים רבים כדי להגדיל את היקף מחזור הפסולת מפעילותנו. מאמצים אלה כוללים הפרדה ופינוי למפעלי מחזור של חומרים אורגניים, קרטון, נייר, יריעות פלסטיק, מכלי פלסטיק, מתכת ופסולת אלקטרונית.

השבת אנרגיה (Energy Recover) – לטובת השבת האנרגיה, אנחנו משתפים פעולה עם מפעלי RDF, אשר מייצרים חומר בעירה שמקורו בפסולת, כחלופה לפחם עבור מפעלי נשר מלט. בנוסף, פועלים בשיתוף מתקנים ליצור אנרגיה מתחדשת - הפקת חשמל מביו גז, הנוצר מתהליך תסיסה של חומרים אורגניים.

 

 

שיתוף ברשתות חברתיות

עוד תוכן שיכול לעניין אותך

סביבה

נסטלה מתחייבת: ביצים ללא כלובים עד לשנת 2025

במסגרת הייעוד של נסטלה, שומרים גם על רווחתם של בעלי החיים

סביבה

קידום תזונה מהצומח

לגדל קילו בשר לאכילה דורש השקעה של 7 קילו דגנים ו-12 אלף ליטר של מים. זה פי 40 מכל גידול צמחי.

סביבה

Regeneration: המחויבות שלנו לעתיד הסביבה

כחלק ממאמצינו לקדם עתיד טוב יותר עבור יחידים ומשפחות ועבור הסביבה שלנו, אנו פועלים לבסס מערכות לייצור מזון שמשקמות ומחדשות את הסביבה שבהן הן פועלות.